DORNBRACHT

Міжнародний успіх сімейного підприємства Dornbracht грунтується на чітко сформульованої орієнтації на виробництво продукції класу «преміум» і на послідовному обліку побажань клієнтів. Компанія рано усвідомила, що ефективність асортименту і сервісу залежить від трьох факторів: шанобливого ставлення до кожного окремого співробітника, зниження складності виробничих процесів та максимальної прозорості у відносинах з постачальниками та іншими партнерами. Саме це допомогло Андреаса і Матіасу Дорнбрахтам довести стратегію компанії до бажаного досконалості.
Від точок розриву до точок дотику
Напрямки розвитку в цілях довгострокової конкурентоспроможності в преміум-сегменті були визначені за допомогою конструктивної та оперативної модуляризації основних виробничих сфер. Матіас Дорнбрахт в якості відповідального за виробництво, логістику і закупівлі виконавчого директора бачить в цьому, перш за все, комерційне рішення: «Для того щоб бути ефективними в Німеччині, нам потрібно діяти дуже гнучко. Для нас все це означає необхідність сконцентрувати увагу на невеликих, але доступних для огляду елементах». Завдяки об'єднанню окремих функціональних сфер у модулі кожен співробітник зрештою виявляється ближче до клієнта. Жорсткі межі відділів та поділ на галузі відповідальності пішли в минуле. «Точки розриву між відділами перетворилися в точки дотику», – пояснює Матіас Дорнбрахт, – «загальна робота побудована за принципом передачі естафетної палички». Система менеджменту якості тепер не тріщить по швах, завдяки прямий і простий комунікації. «У кращому випадку надходить дзвінок і через гучномовці кожен учасник чує, що хоче сказати клієнт – робочий знаходиться поруч з працівником служби збуту». Реалізація процесів в модулях розміром близько 720 квадратних метрів йшла паралельно з ліквідацією традиційної ієрархії і з розширенням зони вільної прийняття індивідуальних рішень. Результати говорять самі за себе: періоди виконання замовлень значно скоротилися, при одночасному зростанні якості. Підвищилися показники задоволеності персоналу. Кожна людина може простежити, яку частку в успіху або невдачі компанії становить його робота.
Постачальники та клієнти залучені в процес
Спочатку деякі працівники з певною скептичністю ставилися до самостійної роботи під власну відповідальність. Але сьогодні компанія констатує: «Після першого досвіду стриманість поступилася місцем ентузіазму, яким сьогодні охоплені всі». Це стосується і постачальників, і клієнтів. Адже прозорість і відкритість модульної концепції веде до абсолютно нового рівня комунікації один з одним, «до високого взаємної поваги», - підкреслює Матіас Дорнбрахт. «А це, в кінцевому результаті, виражається в продуктах і загальновизнаних аргументи на користь їх придбання».
Інші статті